1

PROFESIONÁLNE FOTKY

Hovorí sa, že jeme očami. A nehnuteľnosť je na tom podobne. To, ako na nás pôsobí, rozhoduje, či kúpime.

2

SKVELÉ TEXTY

Niektorí ľudia sú vizuálni, iní analytickí. Text musí byť výstižný, čitateľný, štruktúrovaný odstavcami, nadpismi, atď.

3

PRESNÉ INFORMÁCIE

Pri predaji sú dôležité presné informácie. Napríklad to, či sa jedná o úžitkovú alebo podlahovú plochu. Aké sú mesačné náklady nehnuteľnosti. Kupujúci, ktorý si berie na kúpu hypotekárny úver, musí vedieť, či dokáže zaplatiť splátku hypotéky spolu s mesačnými nákladmi za prevádzku nehnuteľnosti. U bytov je napríklad dôležité, ako je to s fondom opráv.

4

ENERGETICKÝ CERTIFIKÁT

Preukaz energetickej náročnosti budov. 70% ponúkaných nehnuteľností v SR má chybne uvedené písmeno „G“ – mimoriadne vysoká energetická náročnosť. Často sa potenciálny záujemca neozve práve preto, že vidí „G“. A pri tom je dôvodom len zle odvedená práca pri prezentácii nehnuteľnosti.

5

HOME STAGING

Hovorí sa, že jeme očami. A nehnuteľnosť je na tom podobne. To, ako na nás pôsobí, rozhoduje či kúpime.

6

VIZUALIZÁCIA

Návrh budúceho vzhľadu. Ako by nehnuteľnosť mohla vyzerať.

7

PÔDORYSY

Jedna vec ktorá je pre potenciálneho záujemcu veľmi dôležitá. Mať predstavu o priestore. Ako by mohol v nehnuteľnosti žiť, ako ju zariadiť, ako sa do priestoru  „zmestiť“.

8

VIDEO PREHLIADKA

Video je fenomén. Inzerát, ktorý obsahuje video prehliadku má až o 600% vyššiu návštevnosť.

9

SPREVÁDZANÁ VIDEO PREHLIADKA

Drvivá väčšina realít sa prezentuje len fotkami. Cieľom je zaujať a navnadiť kupujúceho k obhliadke práve Vašej nehnuteľnosti.

Sprevádzaná video prehliadka je ďalší moderný nástroj v online svete, ktorý priláka klienta aj na fyzickú obhliadku. Dôležité je vystúpiť z davu.

10

DRON

Neslúži len pre videá, dajú sa s ním zabezpečiť aj atraktívnejšie fotografie. Zároveň má kupujúci prehľad o situácii pozemku, umiestnenie stavieb a pod.

11

360° PANORAMA

Pohľad na vašu nehnuteľnosť z vtáčej perspektívy

12

3D SKEN NEHNUTEĽNOSTI

Najmodernejšia technológia pre predaj nehnuteľnosti. Vďaka 3D skenu získa záujemca detailný prehľad. 
K čomu je to dobré? Získate si pozornosť, človek strávi pri vašej nehnuteľnosti viac času a na obhliadke nie je nepríjemne prekvapený. Naopak ide na istotu.     

13

KATASTRÁLNA SNÍMKA

Ďalšia vec, ktorá je pre potenciálneho záujemcu veľmi dôležitá – či skutkový stav súhlasí s právnym stavom.

14

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEHNUTEĽNOSTI

Dnes nestačí len inzerovať na realitných portáloch. Vytvorím pre vašu nehnuteľnosť stránku, kde bude prezentovaná len tá Vaša.
Pozrite sa, ako môže taká stránka vyzerať:

https://marcelaluciakova.sk/rekreacna-chata-v-nadhernom-prostredi-rekreacnej-oblasti-zelenej-vody

https://marcelaluciakova.sk/krasny-rodinny-dom-s-pozemkom

Samostatná stránka nehnuteľnosti v anglickom či maďarskom jazyku? Aj takto to môže vyzerať:

https://marcelaluciakova.sk/for-sale-a-beautiful-villa-in-vozokany-near-piestany-with-5572-meters-squared-of-land-next-to-a-forest

15

Atd.

Jednoducho len tie najlepšie realitné služby

16

TOPOVANIE DENNE

Udržať Vašu nehnuteľnosť na prvých pozíciách na realitných portáloch je povinnosť každého profesionálneho realitného makléra. Stojí to každý deň peniaze, ale u mojich nehnuteľností je denné topovanie samozrejmosť.

17

REALITNÉ PORTÁLY

Pri propagácii nehnuteľnosti samozrejme nevynechávam žiadny významný realitný portál.

18

ZVÝHODNENÉ POZÍCIE

Rôzne realitné portály umožňujú rôzne zvýhodnené pozície – zviditeľnenie inzerátu. Využitie týchto platených pozícii má zmysel, vďaka tomu ponúkneme vašu nehnuteľnosť omnoho väčšiemu počtu záujemcov.

19

ZDIEĽANIE NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

20

REKLAMA NA FACEBOOKU

21

REKLAMA NA INSTAGRAME

22

REKLAMA NA LINKEDLN

23

REKLAMA NA YouTube

24

REKLAMA NA GOOGLE ADS

Zariadim, aby sa ponuka vašej nehnuteľnosti zobrazovala aj na Google. Prečo? Pretože tam sa pohybujú denne státisíce ľudí, ktorí aktívne žiadnu nehnuteľnosť nehľadajú, ale predsa ju za správnu cenu môžu kúpiť.

25

DATABÁZA

V mojej databáze kontaktov sú tisíce klientov, ktorý predávajú či kupujú. Dám im vedieť, že práve Vaša nehnuteľnosť je na predaj.

26

PLACHTY

Je vaša nehnuteľnosť na frekventovanom mieste? Tak môžeme na Váš plot umiestniť plachtu „NA PREDAJ“ s odkazom priamo na samostatnú internetovú stránku nehnuteľnosti. A oslovíme tak ľudí vo Vašom okolí.

27

LETÁKY

Sú letáky prežitok? Ale vôbec nie. Správne vytvorený leták s informáciami o predaji vašej nehnuteľnosti môže trefne osloviť záujemcu.

28

TLAČENÁ REKLAMA

Miestny noviny, mesačník vašej obce – aj to sú miesta, kde môžeme ponúknuť nehnuteľnosť. Aj taká forma propagácie môže v 21. storočí zafungovať.

29

AUKCIA

Každý majiteľ nehnuteľnosti chce pri predaji získať tú najvyššiu možnú cenu. Aukcia je skvelý, moderný a transparentný nástroj, s ktorým mám niekoľkoročnú prax. Pre predaj Vašej nehnuteľnosti sa pozrite na video vzorovej aukcie.

30

Umelá inteligencia

Vo svojej bežnej praxi používam služby umelej inteligencie. Všetko s cieľom maximálneho efektu pre klienta pri predaji nehnuteľnosti.

31

Atd.

Jednoducho len tie najlepšie realitné služby.

Vyplňte formulár a ja sa vám čoskoro ozvem

Vytvorené v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉRA

Tomawell s.r.o. © 2024

Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie


Stiahnite si zadarmo

7 chýb pri predaji nehnuteľnosti

7 chýb pri predaji nehnuteľnosti
spracovaním osobných údajov